Operationeel beheer
Dienstverlening kan anders en beter. Wij ontzorgen je als opdrachtgever. Dit doen we door meer gebruik te maken van digitale diensten en data-analyses. En we gebruiken de feedback van de parkeerders, partijen waar wij mee samen werken en de opdrachtgevers.
Wij werken samen met diverse bedrijven en stellen altijd het beste team.
Wij kijken naar de juiste verhouding van opbrengsten en kosten en ons doel is altijd om het exploitatieresultaat te verbeteren. Wij zetten personeel in daar waar nodig.
De servicemedewerker op locatie draagt bij aan het algehele gevoel van welbehagen van de consument. Daarnaast zal de servicemedewerker klanten actief benaderen indien hij/zij waarneemt dat de klant zoekende is.
Tijdens de aanwezigheid van de servicemedewerker neemt deze de volgende taken op zich:
- Inzetten van nieuwe parkeerkaarten.
- Leegmaken van de uitrit opvangbak van tickets
- Aanspreekpunt voor klanten.
- Ingrijpen/bijsturen situatie teneinde de klant een zo prettig mogelijke ervaring te bieden.
- Uitgifte abonnementen, kortingskaarten etc.
- Toezicht houden op locatie, oplossen kleine storingen (zoals defecte verlichting), inschakelen derden indien nodig.
- Aanspreken ongewenste bezoekers.
- 1e lijns storingen aan de parkeergebonden installaties verhelpen.
Schoonmaak van de locatie? Hier maken we gebruik van bedrijven in de regio die wij aansturen. Wij bewaken en sturen de kwaliteit bij die wij van te voren met jou hebben afgesproken.
1e lijns onderhoud
In samenwerking met verschillende bedrijven verzorgen wij het 1e lijns onderhoud aan de parkeerapparatuur. Dit kan wekelijks, tweewekelijks of op maandbasis. We zorgen voor de aansturing van deze bedrijven. Ook kunnen wij de 1e lijns storingen voor je oppakken.
Contractbeheer
Voor jouw locatie heb je onderhoudscontracten afgesloten met partijen, Wij monitoren deze contracten en partijen namens jou en wij zoeken naar alternatieven op de markt die eventueel kwalitatief beter en goedkoper zijn.
Beheer op afstand (meldkamer)
Als verlengstuk van het beheer op locatie maken wij gebruik van een landelijk dekkende meldkamer.
We hebben een centrale meldkamer waar alle intercomoproepen van de aangesloten parkeerinstallaties naar worden door geschakeld. Ook zijn de op de locaties aanwezige camerasystemen gekoppeld met de meldkamer.
Vanuit deze centrale locatie worden alle beelden bekeken. Als er een intercomoproep is, wordt het beeld van de aanwezige camera direct uitgelicht zodat de medewerker de situatie ook visueel kan beoordelen. Vanuit de meldkamer kan het aangesloten parkeersysteem worden bediend, inclusief het openen/sluiten van de slagbomen. Indien noodzakelijk wordt iemand lokaal ingeschakeld om het probleem ter plekke te verhelpen.
Jouw klanten worden 24/7 persoonlijk te woord gestaan. Zij ondersteunen bij klantvragen over informatie over de locatie of bij technische problemen.
Monitoring van de kwaliteit van het klantcontact geschiedt aan de hand van statistische analyses (wachttijden, gespreksduur, gemiste oproepen) Ons motto is dat wij leren van de intercomoproepen. Ons doel is om het aantal intercomoproepen te minimaliseren.
Administratie (financieel en abonnementsbeheer)
We kunnen jouw parkeeradministratie uitvoeren. Ons team voert de volgende werkzaamheden uit:
Financieel
- het verrichten van alle bank- en betalingshandelingen;
- factuurcontrole;
- grootboekadministratie;
- debiteuren – crediteuren administratie;
- controle op het rechtmatig gebruik van abonnementen o.b.v. de registratie in de parkeerapparatuur;
- controle van de kortparkeeropbrengsten;
- facturering;
- fraudecontrole;
- Het opstellen van budgetten en financiële maandrapportages.
Abonnementenbeheer
Het beheer van de in omloop zijnde abonnementen vraagt altijd meer aandacht dan van tevoren gedacht. Verhuizingen, overlijdens, nieuwe bankrekeningen, etc. leiden tot wijzigingen in de abonnementenadministratie die zowel een financiële impact als een operationele impact hebben.
De financiële verwerking van abonnementen staat systeemtechnisch los van het parkeersysteem waarin de abonnementen worden aangemaakt. Afstemming tussen beide systemen is derhalve essentieel. Alleen door een zeer nauwgezet beheer en permanente afstemming van de financiële administratie en het operationele systeem van de uitgegeven abonnementen wordt voorkomen dat na enige tijd ‘spook abonnementen’ in omloop zijn. Als de omvang van het aantal uitgegeven abonnementen toeneemt vraagt dit proces steeds meer aandacht en tijd.
Elektrisch laden (realiseren en onderhoud)
Wij kunnen laadinfra regelen van A tot Z. Dat begint bij de keuze van de laadinfra, maar ook het aanleggen van de elektra, aansluiten van de laadpalen en de backoffice. Na montage kunnen wij ook voor jou het onderhoud regelen. Ook hier werken we samen met verschillende bedrijven.